H Nova δίπλα στους συνδρομητές της σε Σαμοθράκη και Θάσο

H Nova δίπλα στους συνδρομητές της σε Σαμοθράκη και Θάσο

Μετά τις εκτεταμένες καταστροφές στη Σαμοθράκη και τη Θάσο, η Nova εκφράζει την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες και προχωρά αμέσως στις παρακάτω ενέργειες ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της.

Συγκεκριμένα

  • Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης, των περιοχών Σαμοθράκης και Θάσου έως και την Δευτέρα 23/10. Επιπλέον δεν θα αποστέλλεται SMS για επικείμενη φραγή.
  • Οι συνδρομητές που λόγω της θεομηνίας έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή ή στον εξοπλισμό τους  (δορυφορικό κάτοπτρο, αποκωδικοποιητή, router)  θα δικαιούνται, κατόπιν αιτήματός τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
  • Οι δωρεάν αντικαταστάσεις εξοπλισμών και οι επισκέψεις τεχνικών, αφορούν τους πελάτες στο σύνολο τους ανεξαρτήτως δέσμευσης. Επιπλέον ΔΕΝ επιφέρουν επαναδέσμευση.
  • Για τις περιπτώσεις μετακόμισης λόγω της θεομηνίας, οι πελάτες ΔΕΝ θα χρεώνονται το τέλος μετακόμισης.
  • Στους πελάτες που μας ενημερώνουν ότι έχουν πληγεί από την θεομηνία και ζητούν διακοπή της τηλεόρασης, θα προχωράμε σε downgrade (για τους 3Play)  ή διακοπή ( για τους PAY TV SA), αν το επιθυμούν, χωρίς penalty.
  • Στους πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης που επιθυμούν επανασύνδεση ΔΕΝ θα χρεώνεται το κόστος επανασύνδεσης.
  • Τα παραπάνω αφορούν Retail & Professional υπηρεσίες.
  •         Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nova στο 13831 και για professional υπηρεσίες στο 13832.